Účetnictví
Služby vztahující se k správě nemovitostí
- zpracování prvotních účetních dokladů
- vystavení platebních příkazů k úhradě
- vedení Knihy došlých a vydaných faktur
- vedení hotovostní pokladny
- evidence měsíčních plateb
- zpracování roční účetní uzávěrky popřípadě je možné realizovat i v jiných termínech
- možnost účetní konzultace
- zpracování daně z příjmu včetně příloh
- vyúčtování daně srážkové a zálohové
Administrativní servis zahrnuje
- přehled vlastníků, respektive uživatelů jednotlivých bytů a nebytových prostor, bytových jednotek atd.
- pasportizaci spravovaného majetku
- vypracování a editaci evidenčních listů
- kontakt s vlastníky, nájemci a uživateli jednotek
- sestavení předpisu úhrad za užívání pro každý byt i nebytový prostor včetně předpisu záloh na úhrady za služby spojené s jejich užíváním
- pomoc a konzultace při sestavení rozpočtu předpokládaných nákladů na správu, provoz a údržbu společných částí domu a nákladů na služby spojené s užíváním jednotek
- evidenci o příjmech a výdajích spojených se správou domu
- zajištění odečtů bytových poměrových měřidel tepla a studené vody, včetně zpracování podkladů pro rozúčtování na jednotlivé nájemníky popřípadě vlastníky jednotek
- vyúčtování záloh na služby, správu domu
- možnost zajištění tiskové sestavy pro pravidelnou informovanost majitelů a výboru společenství vlastníků
- zajištění upomínání neplatičů a příprava podkladů pro soudní vymáhání dlužných částek
- zpřístupnění a předání veškerých podkladů pověřeným zástupcům vlastníka nemovitosti v případě kontroly
- vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace